Välkommen att tassa in...

God vän är alltid välkommen!







torsdag 31 mars 2016

Nu blir det sömnproblem

Och hur ska jag nu kunna somna, har du tänkt?

Dumma husse, nu har han gett sig iväg till norra landet igen! "Det är den tiden", påstod han? För min del anser jag förstås att den enda tid som är viktig är vår tid tillsammans! Hur har han nu tänkt att jag ska kunna somna på kvällarna? Vi har numera som en fast ritual att jag ska ligga på hans mage innan vi somnar. För att inte jama hur han ska kunna somna? Nä, han får nog allt snabba sig tillbaka, om vi inte ska drabbas av svår sömnlöshet båda två!



10 kommentarer:

  1. Jag måste jama att din husses prioritering är under all kritik.
    Vad kan vara viktigare än att umgås med dig och få magmassage varje dag?
    Vi ska inte heller glömma detta med sovvanorna heller.
    Du får än en gång försöka att uppfostra honom lite bättre.
    Sen om du lyckas är ju en helt annan sak.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bara jama med, en dryg vecka utan mitt sällskap, det verkar näst intill omöjligt att klara av? Och jag, som bara väntar på att han ska komma och lägga sig varje kväll? Måste förstås hålla tillgodo med matte, och det får väl gå. Börjar tvivla på om jag ska lyckas i min uppfostran. Mitt hopp är att han inser där uppe hur svårt det är att vara utan min tassliga ledning och samvaro!

      Radera
  2. Här kan vi bara instämma i det Ozzy jamar, hur tänkte husse nu?
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. OM han tänkt hade resultatet förstås blivit ett annat!!!

      Radera
  3. Skulle inte husse sluta med att åka till det där dumma norra landet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag trodde ett tag att han blivit klokare? Liiite klokare har han väl blivit, för tidigare har han varit borta nästan hela vintern och våren. Man får väl vara tacksam för det lilla?

      Radera
  4. Tror att husse måste ta sig en riktigt funderare på vad som är viktigt i livet. Ni har inte varandra för evigt tyvärr. Du får nog sätta ner tassen lite hårdare om han ska förstå. Vara i norra landet när DU är i södra landet??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han påstår ju att han jobbar där uppe, men hur kan det fungera utan kundmottagare? Tror tyvärr inte jag kan få kunderna att komma hit heller, så det är ett svårlöst problem? Men jag gör vad jag kan för att rätta till det här, och bättre har det blivit. Så det är bara att kämpa på!

      Radera
  5. Men så dumt att husse måste iväg igen. Förstår inte hur han ska kunna klara sig utan världens bästaste Gustav.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är svårt att förstå, och jag tror säkert han längtar jättemycket efter mig. Att vara kattlös måste vara SVÅRT!

      Radera