Välkommen att tassa in...

God vän är alltid välkommen!







torsdag 17 juni 2010

Min Happy Cat-award

Jag har fått en Happy Cat-award av Dui och Deco, och ska därför berätta fem saker som gör mig glad.
När jag är ensam ute och hör mina människors brummis köra in på gården.
Trampa husses mage, och sedan ligga och sova där.


Sitta i mattes knä och bli gosad med.


Att höra klirret när matte tar ut de tallrikar vi brukar få vitfisk på.


Plastprasslet när matte lyftet på locket till Dentabitsburken.



Skickar vidare till mina kompisar Nea, Sippo, Findus, Isak och Rasmus, Klosterkatterna, Chinook och Cherokee, men jag vet ju att det går fort här att awarden "går runt", så det är kul om du bara tassar ner vad du blir glad åt!

2 kommentarer:

  1. Mycket kattliga iakttagelser om livets goda, som gör en glad. Vi tackar för awarden. Tassen.

    SvaraRadera
  2. Nyfiken på vad som gör er glada!

    SvaraRadera